آخرین اخبار

چهارشنبه1402/1/16

14:52:2

666

عملکرد استاندارد کردستان در اجرای طرح عیدانه ممیزی شد

با هدف ارزیابی عملکرد اداره‌کل استاندارد کردستان در راستای اجرای طرح عیدانه، جلسه‌ی ممیزی با حضور نمایندگان سازمان ملی استاندارد ایران، سرپرست اداره‌کل استاندارد کردستان و معاون ارزیابی انطباق استاندارد استان در این اداره‌کل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان کردستان: با هدف حصول اطمینان از انطباق با الزامات، با حضور امیر فرهادی رئيس مرکز فناوري اطلاعات و امنيت فضاي مجازي و حسین قهرمانی جانشين رئيس مرکز فناوري اطلاعات و امنيت فضاي مجازي، جلسه‌ی ممیزی در این اداره‌کل برگزار شد.
بر اساس این گزارش: کلیه‌ی فعالیت‌های استاندارد کردستان اعم از نظارت، بازرسی و کنترل و پایش فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، فرودگاه‌ها، ترمینال‌های(پایانه‌های) اتوبوسرانی برون شهری، مراکز پذیرایی و رستوران‌ها، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات قالیشوئی و مراکز فروش شیرینی و آجیل ممیزی شد.
گفتنی است: ممیزی فرآیندی سیستماتیک و مستقل برای کسب شواهد عینی و ارزیابی آن بر مبنای واقعیت برای تعیین میزان برآورده شدن معیارهای استاندارد می‌باشد که توسط سازمان جهانی استاندارد ارائه شده است.